Objednávací systém
K webovým stránkám nabízíme jako doplněk vlastní objednávací systém.
Následující popis je orientační, systém upravíme dle Vašeho zadání.
HLAVNÍ PŘEDNOSTI
- plná integrace do webových stránek
- objednávky zadává pacient z webových stránek, nebo sestra (lékař) z uživatelského rozhraní ve webovém prohlížeči
- nastavení jednotlivých dnů a hodin, na které se pacienti mohou objednat
- nastavení intervalu objednávek (např. 15 minut, 30 minut, 1 hodina)
- nastavení nepřítomnosti - vlastní úpravy konkrétních dnů a hodin, na které se pacienti nemohou objednávat (dovolená, semináře atd.)
- možnost tisku objednávek v zadaném rozmezí
- možnost zrušení objednávky
- automatické posílání připomínek návštěvy pacientům e-mailem
OBJEDNÁNÍ PACIENTA
- vstup přes dlaždici na hlavní straně (lze nastavit i jinak, dle individuální potřeby)
- pacient vybere týden, den a konkrétní hodinu návštěvy
- zadá e-mail + další údaje ve formuláři, definované dle Vaší potřeby
- potvrdí zadané údaje
- systém pacientovi automaticky odešle e-mail s datem, hodinou popř. dalším textem dle Vašeho zadání
UŽIVATELSKÉ ROZHRANÍ
- vstup stejný jako při editaci stránek, kliknete na smluvené místo
- objeví se odkaz na vstup do uživatelského rozhraní, na který kliknete
- prostřednictvím uživatelského rozhraní můžete:
- zapsat novou objednávku
- zrušit objednávku
- nastavit nepřítomnost
- vytisknout seznam objednávek ve vybraném týdnu, nebo kompletní seznam